FAQ

Staat het antwoord op jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via de contactpagina en binnen 24 uur komen wij er bij je op terug.

Bestelling

Onze gordijnen worden speciaal voor jou op maat gemaakt. Dit heeft nou eenmaal wat tijd nodig. Vervolgens moeten we ze nog naar jou verzenden. Hierdoor houden wij een gemiddelde levertijd aan van 4-8 weken.

Wil je jouw producten eerder krijgen? Dan kun je kiezen voor Express (snelle levering). Tegen een betaling van €49,99 streven wij ernaar om jouw producten binnen 4 weken thuis af te leveren.

Onze standaard levering gaat via PostNL. Hier zitten standaard geen verzondkosten aan verbonden.

Sinds kort bieden wij ook de mogelijkheid tot Express (snelle levering)! Hierbij behandelen we jouw producten met spoed en komen ze gemiddeld binnen 4 weken aan!

Aangezien wij jouw gordijnen op maat maken is het niet mogelijk om de bestelling te annuleren. We begrijpen echter ook dat een verkeerde bestelling plaatsen kan gebeuren. Is dit voor jouw het geval? Neem dan contact met ons op en dan kunnen we samen kijken naar een geschikte oplossing.

Jazeker! Maak tijdens jouw bestelling een account aan en volg jouw bestelling online op onze website! Bovendien houden we je ook via email op de hoogte!

Betaling

Bij ons kun je op dit moment betalen via iDEAL en Klarna.

Ja, dat kan. Echter kan dit wel invloed hebben op de levertijd en de verzendkosten, afhankelijk van waar je ze naar toe wilt sturen. Het makkelijst hierbij is om contact met ons op te nemen zodat we samen de opties kunnen bespreken.

Producten

Sinds kort bieden wij ook staaltjes aan! We hebben deze echter nog niet voor ieder gordijn. Neem daarom contact met ons op om samen te kijken naar de mogelijkheden.

Beschadigde producten ontvangen is erg vervelend. Mogelijk is er tijdens de transportatie ergens iets misgegaan. Maar geen paniek! Neem direct contact met ons op zodat we samen zo snel mogelijk tot een goede oplossing kunnen komen. Dit geldt ook voor een oncomplete bestelling.

Wij begrijpen heel goed dat het lastig kan zijn om de exacte maten van jouw gordijnen te bepalen. We hebben daarom een complete pagina gewijd aan de instructies voor het opmeten. Bekijk deze hier.

Service

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@deevo.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeurVanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Laden…
  • Geen producten in je winkelwagen.
{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}